Kundservice: +46 8 638 88 50
CubLink® OrderCentral CubLink® OrderCentralCubLink® OrderCentral CubLink® OrderCentral

Förenkla beställning, öka kundlojaliteten

CubLink® OrderCentral förenklar för era kunder att beställa era varor samt ökar kundlojaliteten. Genom att knyta ihop alla era kunder i ett system, förenklas hantering både för er och era kunder. Samtidigt får kunden en omedelbar återkoppling på att beställningen kommit fram till ert affärssystem. En lösning som med sin enkelhet skapar lojalare kunder.

Med en app i en mobil enhet för Windows, Android eller iOS, kan hela beställningsprocessen göras direkt på plats. Skanna varans streckkod, och mata in önskat antal som man vill beställa. Inget behov av att först samla information på ett papper för att sedan mata in beställningen via en webbportal eller ringa in ordern. Gör jobbet direkt på plats! Och ordern går direkt in i ert affärssystem!

CubLink® OrderCentral levereras med ett administrativt övervakningssystem som håller uppsikt över orderflödet i systemet. Vilka ordrar som lagts, loggar m.m., allt för att få full kontroll på flödet. Oavsett vart man befinner sig, kan man via vårt webb-gränssnitt få en bild av hur verksamheten fortskrider. Samtidigt får kunden en omedelbar återkoppling på att beställningen kommit fram, status på leverans, etc.

CubLink® Cub Business Systems lösning får rubriker utomlands

Framtidssäkring av mobila enheter När ni behöver komplettera CubLink® systemet med fler mobila enheter och den version och modell som ingår i avtalet inte längre finns på marknaden ansvarar Cub för att ta fram en likvärdig enhet.
Aktuellt just nu Vad händer just nu, och inom en snar framtid, på Cub och i vår bransch? Under Aktuellt samlar vi pressreleaser och annat av intresse.